Secí stroj Amazone Cirrus 9004-2C Grand na první pohled vyniká svým nápadným designem. Ten je do značné míry dán velkým zásobníkem osiva a výraznou rozdělovací hlavou.
Stroj je určen k řešení současných i budoucích výzev v zemědělství a vyznačuje se přesným, flexibilním a efektivním provozem. Amazone Cirrus 9004-2C Grand je standardně vybaven dvoukomorovým zásobníkem rozděleným v poměru 60:40. Celkový objem zásobníku, který je optimalizován pro velké vaky a má dostatečnou kapacitu, činí 5 750 litrů. Zásobník vždy pojme celý obsah velkého big-bagu. Aby bylo možné zásobník plnit i menším teleskopickým manipulátorem, dá se stroj částečně složit.
Dvoukomorový zásobník secího stroje Amazone Cirrus 9004-2C Grand umožňuje oddělené dávkování různých druhů osiva nebo hnojiva. Obě komory zásobníku lze v případě potřeby naplnit pouze jedním materiálem pro dosažení maximálního výkonu. Přesnou distribuci zaručuje tlakový systém zásobníku s vysoce výkonným dopravním systémem. Při pracovní rychlosti 15 km/h je možné efektivně aplikovat až 400 kg/ha. Pro jednoduchou a přesnou kalibraci dávkovací jednotky lze použít TwinTerminal.
Rozdělovací hlavu lze prostřednictvím terminálu ISOBUS snadno přizpůsobit libovolným symetrickým a asymetrickým řádkům, jakož i šířce rozchodu a šířce pneumatik, a vytvořit tak požadovaný řádek pomocí funkce SectionControl po jednotlivé botce.
Pro rovnoměrné vzcházení je nutné přesné uložení osiva. Dvoudisková secí botka TwinTeC plus zaujme velkým průměrem disku a přítlakem až 100 kg. Elektrohydraulické dálkové ovládání přítlaku botek a hloubky setí umožňuje snadné přizpůsobení měnícím se půdním podmínkám. Uživatelsky přívětivé nastavení je zajištěno z kabiny prostřednictvím terminálu ISOBUS.
Manévrovatelnost stroje hraje klíčovou roli při rychlém osetí souvratí, klínovitých polí i malých a nepravidelně tvarovaných polí. Amazone Cirrus 9004-2C Grand zvládá manévrovat v polních zatáčkách s minimální námahou. V tomto ohledu se každé kolo otáčí nezávisle na ostatních a může se flexibilně nastavit rychlost a směr jízdy s úhlem natočení až 90°. Tento proces otáčení chrání stroj před nadměrným zatížením a opotřebením. Navíc je zabráněno hrnutí půdy při projíždění zatáček. Stroj po silnici jede po čtyřech kolech.