S dalším nárůstem o 26,8 % ve srovnání s předchozím rokem dosáhl Pöttinger tržby ve výši 641 milionů EUR. Pöttinger aktuálně zaměstnává 2 166 lidí. Nachází se v 17 prodejních místech po celém světě a v šesti výrobních závodech v Evropě (3 x Rakousko, Německo, Česká republika, Itálie). Přes 90 % produkce je exportováno.
Pöttinger zaznamenává nárůst prodejů strojů pro zpracování půdy. S více než třetinovým podílem na celkovém prodeji strojů roste podle výrobce tato oblast podle plánu. Největší podíl na tržbách strojů však tvoří technika pro sklizeň pícnin. Mimořádně k tomu přispěly novinky – velkoobjemové sběrací vozy Pöttinger JUMBO 7000 a 8000 nebo menší Pöttinger BOSS s hrabicovým vkládacím ústrojím, jakož i žací stroje nebo nové pásové shrnovače Pöttinger MERGENTO. Dvouciferného růstu prodejů zaznamenala i divize „Original Spare Parts“ zodpovědná za náhradní a opotřebitelné díly.
Rakousko je na 3. místě v žebříčku zemí s nejvyšším obratem. Německo je na 1. místě žebříčku jednotlivých zemí, následuje 2. Francie. Téměř na všech trzích v Evropě, Americe a Asii bylo dosaženo značného nárůstu prodeje.
Pöttinger minulý rok vstoupil do oblasti přesných secích strojů akvizicí společnosti MaterMacc Spa. ze San Vito al Tagliamento v severní Itálii.
„V uplynulém finančním roce jsme byli schopni dobře uspokojit potřeby mezinárodních trhů, což se odráží v potěšujících prodejních výsledcích. S dovednostmi a dodatečným výkonem jsme se dokázali vypořádat s nepředvídatelnými výkyvy poptávky a výzvami v dodavatelském řetězci. Díky mimořádnému nasazení celého našeho týmu, inovativním zemědělským strojům, vysoce inteligentnímu digitálnímu vývoji a důslednému sledování a implementaci podnikové strategie jsme uspěli v tomto růstovém trendu,“ uvedl Gregor Dietachmayr, mluvčí za správní radu a doplnil: „V nadcházejícím roce očekáváme ve většině trhů nižší poptávku. Známky toho jsou patrné již několik měsíců. Bez ohledu na to existuje dostatečný potenciál pro další rozvoj a pokračování růstového kurzu. S dostatečnými výrobními kapacitami, silným týmem, vylepšenými procesy, dále rozvinutou distribucí a produktovým portfoliem, které se neustále přizpůsobuje potřebám trhu, dokážeme dobře reagovat na nadcházející výkyvy trhu a jsme připraveni na všechny další výzvy.“