Čelní kolové nakladače pro agro sektor
Dnes je 24.11. – svátek slaví Emílie

Příspěvky na téma „Návěsy a přepravníky“

Téma „Návěsy a přepravníky“ – třídění:

Jak se osvědčuje kontejnerová cisterna Meprozet při přepravě krve

(27.5.2019) Na cisterny jsou v zemědělství kladeny vysoké nároky, ještě vyšší jsou pak v odpadářském oboru. Proto jsou ve většině případů pro zvýšení odolnosti opatřeny různými ochrannými nátěry a vyrobeny z odolných materiálů. Jak jsme se mohli přesvědčit při…

Inovovaný hákový nosič a nový dvounápravový zemědělský návěs Kröger

(29.3.2019) Zemědělství, stavebnictví nebo lesnictví – tam všude se využijí hákové nosiče a některé logistické operace jsou bez nich nepochopitelné. To také dokazuje stále větší poptávka. Kröger představuje inovovaný hákový nosič a nový dvounápravový návěs.

Jak se vyrábí technika UMEGA

(12.3.2019) UMEGA je jednou z největších společností zpracovávající kov v Litvě. Společnost byla založena v roce 1980 a dnes je složena ze tří oddělení: UMEGA (Agricultural machinery department), SNOL department (založeno v roce 2004) a Vienybe department (založeno…

Víceúčelový návěs UMEGA PI 20 s výtlačným čelem pro maximální využití během roku

(28.2.2019) Rozličné logistické operace v zemědělství dokáže zvládnout i jeden jediný návěs. Tyto stroje nazýváme víceúčelovými nebo multifunkčními. S vhodně zvolenou konstrukcí a systémem vyprazdňování zvýší vlastní variabilitu během celého roku, což se pozitivně…

Návěsy UMEGA SPC navazují na tradici skořepinových návěsů u nás

(26.2.2019) Mezi více jak padesáti různými typy modelů návěsů, sklápěčů a rozmetadel od litevského výrobce UMEGA AGRO své místo pevně zaujímají skořepinové návěsy SPC 14 a SPC 16 v žádané kategorii s nosností 14.000 kg, respektive 16.000 kg pro traktory do výkonu…

Nová generace inteligentních náprav ADR Teknoax 2.0 pro chytré zemědělské návěsy

(18.2.2019) Výrobce ADR, globální hráč na trhu s nápravami pro samojízdné stroje, návěsy a přívěsy, představil novou generaci inteligentních náprav Teknoax 2.0 pro zemědělské návěsy. Kromě toho, že nápravy disponují pokročilejšími mechanickými vlastnostmi, vyznačují…

ANDERSON RBMPRO 2000 a New Holland T7050

(5.1.2019) Video (pořízené minulý rok na Šumpersku) zachycuje automatické nakládání balíků novým přepravníkem Anderson RBMPRO 2000, který se poprvé představil evropské veřejnosti na veletrhu Agritechnica 2017.

Jeden z největších přepravníků na světě jezdí v Austrálii. Za zády máte až 200 tun obilí

(17.12.2018) Australský výrobce překládacích návěsů Coolamon vyrobil jeden z největších překládacích vozů na světě. Vůz má osm řiditelných náprav se šestnácti koly a uveze téměř 200 tun obilí.

Claas Cargos 8500 nyní s tridemovým podvozkem a 30,5palcovými pneumatikami

(18.10.2018) Pro ještě lepší ochranu půdy za každých podmínek začal Claas nabízet u dvouúčelových modelů Cargos 8500 třínápravový podvozek s 30,5palcovými pneumatikami, což je v tomto segmentu nevídané. Dvouúčelový vůz může mít objem 41,5 m³ podle DIN.

První přepravník, který dokáže automaticky naložit zabalený balík, se ukázal v Česku

(17.10.2018) V červnu uspořádala společnost Manatech cz s.r.o., která je dodavatelem amerických strojů Anderson na český trh, předváděcí tour na několika místech. Jedna ze zastávek byla nedaleko Zábřehu na Moravě. Hlavním aktérem předvádění byl unikátní vůz Anderson…

Pöttinger vyvíjí vůz s výtlačným čelem

(1.10.2018) Že výhody vozů s výtlačným čelem jsou značné, patrně vážně bere na vědomí i rakouský výrobce víceúčelových vozů Pöttinger. Stránka boerderij.nl přišla s informací, že Pöttinger pracuje na nové generaci zemědělské dopravní techniky.

Vlajková loď řady ULW od nynějška také s pásovým podvozkem a ohromným výkonem

(20.8.2018) Od letošního srpna má v nabídce společnost Hawe, která se zabývá výrobou dopravní techniky, překládací vůz ULW-A 5000 s pásovým podvozkem. Pásový podvozek TTS pochází z produkce kanadského výrobce Camso.

Metsjö uvádí na trh zcela uzavřený přepravník. Co bude vozit?

(14.8.2018) Metsjö uvádí na trh devět metrů dlouhý přepravník TP3 BOX, který je zcela uzavřený. Hydraulicky se otevírá pouze postranní bočnice.