Od svého uvedení na trh na podzim roku 2021 se univerzální přepravní vozy Krone GX velmi osvědčily jak u stávajících zákazníků zaměřených na sklizeň pícnin, tak u nových zákazníků zabývajících se rostlinnou výrobou, zelinářstvím a také v lesnictví. Což dokládá stálý růst poptávky po vozech Krone.
Pozitivním přínosem použití pevných bočnic bez teleskopického výsuvu je snížení vlastní hmotnosti o cca 600 kg. Výška přední stěny a zadního čela je pevně dána průběžnými profily, přičemž zadní čelo se může otevřít dokonce o něco výše než u stroje s hydraulicky nastavitelnými bočními stěnami. To usnadní nakládku korby zezadu, např. při nakládce palet, nebo balíků slámy.
I vůz Krone GX s pevnými bočnicemi samozřejmě nabízí veškerý komfort a řešení známé z dosavadního modelu, které ze stroje dělají skutečně všestranný přepravní vůz schopný pracovat celoročně. Patentovaná jedno-rámová konstrukce a zkosené blatníky snižují usazování nečistot na minimum. Velmi hladké sendvičové GFK panely bočnic snižují třecí odpor materiálu při jeho vyprazdňování. Průhledná posuvná přední stěna nabízí řidiči bezvadný průhled do ložné plochy vozu.
Silný dopravní pás s extrémní pevností v tahu se může pohybovat dopředu i dozadu. Pás je trvale předpínán a proto jeho pohyb zůstává klidný i při běhu naprázdno. Díky jeho elasticitě (efektu pružiny) je zajištěno i obzvlášť šetrné nakládání citlivých plodin, jako je například nasypání brambor, nebo různých druhů zeleniny.
Kromě toho všeho disponuje nová varianta Krone GX také inovativní technologií Krone ExactUnload vyznamenaná stříbrnou medailí DLG, která umožňuje vyložení celého nákladu na zadané délce ujeté dráhy. Pokud máte například založit nové silo, může uživatel jednoduše zadat délku, na které se má materiál vyložit. Stroj potom sám reguluje rychlost posuvu pásu dna v závislosti na ujeté dráze a rychlosti. Po ujetí zvolené dráhy je vůz zcela prázdný.
Novou variantou nástavby vozů Krone GX reaguje Krone na rostoucí poptávku zákazníků z oblasti rostlinné výroby a zelinářství, kteří se nechtějí obejít bez osvědčených komfortních výhod tohoto univerzálního přepravního vozu.