Agromex - Největší distributor zemědělské techniky v ČR
Dnes je 24.4. – svátek slaví Jiří

Příspěvky na téma „Nákladní automobily v zemědělství“

Téma „Nákladní automobily v zemědělství“ – třídění:

Značka nákladních automobilů Ford Trucks si buduje stabilní pozici na českém trhu

(21.12.2022) Importérem a distributorem značky Ford Trucks pro Českou republiku je společnost F TRUCKS a.s. která mimo jiné i řídí síť autorizovaných servisů. V rozhovoru s jejím novým generálním ředitelem, panem Štefanem Krajčim, jsme probrali aktuální situaci a…

Před 40 lety opustil výrobu poslední vůz Tatra 148

(17.12.2022) V roce 1972 definitivně vystřídala Tatra 148 na výrobní lince svého předchůdce – nákladní automobil Tatra 138. O deset let později byl vyroben vůz s číslovkou 100 000, což se stalo poprvé v historii jednoho typu. Poslední kus číslo 113 674 opustil…

Sázka na ruční práci, Mercedes-Benz Unimog se ve Wörthu vyrábí již 20 let

(7.12.2022) Závod Mercedes-Benz ve Wörthu slaví zvláštní výročí: Unimog se zde vyrábí již 20 let. Poté, co se vozidlo dlouhá léta vyrábělo v sesterském závodě v Gaggenau, se v roce 2002 výroba tohoto univerzálního stroje přesunula z Gaggenau do závodu ve Wörthu. Od…

Porgest se podílí na významné dodávce vojenských aplikací NATO

(13.9.2022) Porgest vyrábí nástavby na nejrůznější nákladní automobily. Nástavby vyrábí mimo jiné i pro vozidla pohybující se v zemědělství. Značná část výrobků bude v následujících letech směřovat i do vojenského sektoru.

Automobily Avia A 15/A 30 ve srovnání s licenčním vzorem

(12.9.2022) Avia A 15, A 20 a A 30 byly lehké nákladní automobily československé výroby určené k provozu na silnicích a zpevněných komunikacích.

Historie výroby automobilů AVIA

(2.9.2022) Po náletu z 9. 5. 1945 ležela v troskách většina závodu ASAP Mladá Boleslav, vyrábějící do té doby širokou paletu vozidel značky Škoda. Osvobozená republika a zestátněný průmysl však vyžadovaly co nejrychlejší obnovení výroby užitkových vozidel, a naopak…

Na Jičínském veletrhu 2022 se představila celá řada speciálů Tatra

(29.8.2022) Tradiční Jičínský veletrh se uskutečnil ve dnech 23. až 25. srpna v areálu firmy KOBIT. Byl to již 26. ročník této odborné přehlídky komunálních, silničářských, hasičských vozidel a speciálních nástaveb i techniky.

Vzestup a pád automobilky AVIA

(29.8.2022) AVIA je český výrobce nákladních automobilů a jejich dílů. Jeho historie sahá do Československa do roku 1919, v minulosti byl výrobcem letadel a leteckých motorů.

FSC Żuk: Vozidlo za nízkou cenu. Sdílení dílů s automobilem FSO Warszawa způsobovalo problémy

(5.8.2022) FSC Żuk byl polský dodávkový automobil, vyráběný v podniku FSC (Fabryka Samochodów Ciężarowych) v Lublinu.

Čím se proslavila Tatra 158 Phoenix?

(29.7.2022) Tatra 158 Phoenix se stala v soutěži International Truck of The Year 2012 nejlépe hodnoceným plněpohonným vozem v segmentu silničních tahačů dálkové kamionové dopravy. První sériově vyrobený vůz byl prodán státnímu podniku Diamo. Jaké jsou další…

Tatra 158 Phoenix a její verze. Čím se od sebe odlišují?

(22.7.2022) Tatra 158 Phoenix je na trhu od roku 2011. Za tu dobu bylo vyrobeno tisíce těchto nákladních automobilů. V průběhu let bylo vozidlo průběžně modernizováno. Na silnicích tak můžeme potkávat nejrůznější verze.

Tatra 158 Phoenix přenesla automobilku do nové éry

(18.7.2022) Tatra 158 Phoenix je řada nákladních automobilů prvotně pro civilní účely, produkovaná od roku 2011 a vyvinutá ve spolupráci automobilky Tatra s automobilkou DAF.

Historie výrobce nákladních automobilů Robur

(15.7.2022) Robur byla obchodní značka výrobků podniku VEB Robur-Werke Zittau ve Východním Německu. Hlavním produktem podniku byly nákladní automobily o nosnosti do tří tun. Podnik sídlil ve městě Žitavě na jihovýchodě Saska, nedaleko hranice s ČR. Vozidla zde…